Sunday, April 17, 2011

korean drama: dream high



weeeewitttt...
yah, itu dia hero n heroin cite dream high!
tp cite ni senanye ley dikatakan ada 3 hero n 3 heroin

cita ni mmg superb habaq ang..
xtau ke ape itu dream high?
aish, da rugi suku hidup sbgai rmja..kehkeh ;p


wajib tgk hokeyy cite ni!
mmg xrugi..
gentlemen atau gntlewmn pn ley lyn, xde hal..

slama aku memperhambakan diri lyn korean series,
(memperhamba?-ayat nk letop aje)
xprnh lah jln cite cm cite ni

knape?
sbb cite ni full ngn entertainment
menyanyi n menari spnjg crita
jln cite unpredictable, x cliche sprt korean series biasa2
character2 yg di bw hero n heroin pn sgt len drpd len. COOL!
rs nye xprlu kot aku review cite ni..
kang x masyuk ah nk lyn kaaaan, da spoil..
lg pn, klu korang tnye mr google, kjp je da dpt jwpn

so, kpd pljr IPTA, cuti 4 bulan, drpd bsrkn bdn je,
bgus jgk lyn cite ni..
bkn swuh ang amek entrtnmnt n kissing scenes je drpd cite ni hokeyy,
dlm ni pn byk pngjrn yg tersembunyi..

tjuk pn DREAM HIGH
hruslah bercita cita tggi,kan?
jgn la pk 'high' yg len
yg tu xdapek la jang..aisehh
hang trooook!

ok lah, aku da bazir sparuh hari aku hari ni dgn mnonton mnde n
(xjgk la sbnrnye, sbb aku rs puas nonton mnde ni, hati bunga2 beb, senyum xlekang)
orett, kne kembali bercinta dgn jurist2
xbpe hari da nk xm jurisprudence

ok, tatatititutu

p/s: p search lekaih apa itu dream high. confirm addicted!

No comments: